Marcin jest managerem marketingu i zarządzania, który karierę biznesową rozpoczął w 2001 roku. Swoje doświadczenie budował zarówno w marketingu B2C oraz B2B. Pracował w wielu, głównie dużych i międzynarodowych korporacjach, ale także w firmach z polskim kapitałem.
Na początku kariery był on odpowiedzialny za rynek Polski. Szybko jednak awansował do managera mającego pod swoją opieką głównie rynki europejskie ale także Północną Afrykę i Bliski Wschód.
Swoją ścieżkę kariery Marcin budował od juniorskich stanowisk marketingowych do funkcji zarządzającego marketingiem oraz do doradcy strategicznego Prezesów firm.
Dzięki temu jego kompetencje doradcze dotyczą szerokiego spektrum działań marketingowych i zarządczych.
Pracował w takich branżach jak:
– FMCG (przemysł spożywczy, kosmetyki)
– Branża budowlana / techniczna
– AGD
Marcin jest doktorem nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie
Ekonomicznym w Poznaniu. Jest także posiadaczem tytułów magistra Biologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz magistra Ekonomii (specjalizacja Marketing) na Uniwersytecie Gdańskim.
Marcin Ukończył także studia podyplomowe z Analizy Ekonomicznej i Controllingu na ówczesnej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet
Ekonomiczny). W ramach doktoratu studiował także na Uniwersytecie w Zagrzebiu oraz Uniwersytecie Przyrodniczym w Pradze.
Marcin brał udział w wielu szkoleniach z zakresu marketingu, negocjacji, zarządzania, komunikacji, prowadzenia prezentacji, savoir vivre w biznesie i wielu innych.
Uczestniczył w 7 konferencjach naukowych (także z
prezentacją swoich badań). Dodatkowo w ostatnich 3 latach opublikował 9 badawczych artykułów naukowych i napisał kilka kolejnych, które czekają na opublikowanie.
Marcin jest doświadczonym marketingowcem i osobą zarządzającą. Swoje umiejętności praktyczne wzmocnił teoretycznymi realizując doktorat z ekonomii.
Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych, współpracy z firmami zewnętrznymi, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz zarządzaniu (w tym modyfikacją) istniejącej oferty produktowej.
Potrafi także zarządzać zespołami ludzi oraz rynkami międzynarodowymi.
Doradzał również w kontekście optymalizacji procesów
wewnątrzdziałowych (marketing) i wewnątrzfirmowych (zarządzanie ogólne).