Case e-commerce
Projekt, wdrożenie i uruchomienie sklepu internetowego z torebkami
W ramach zaangażowania operacyjnego w jednej ze spółek portfelowych wraz z zespołem projektowym mieliśmy okazję współtworzyć projekt, który zajmuje szczególne miejsce w portfolio zrealizowanych przeze nas projektów ecommerce.
Dzięki współpracy z najlepszymi polskimi i europejskimi projektantami torebek sklep oferował bardzo atrakcyjny asortyment, który cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno Pań jak i Panów.
W ciągu 5 lat sklep osiągnął bardzo wysokie wyniki sprzedaży, realizując kilka tysięcy zamówień miesięcznie przy średniej wartości zamówienia na poziomie około 500zł i średniej marży powyżej 50%.
Projekt ecommerce polegał na:
- analizie możliwości zakupu topowej domeny w sieci
- negocjacje
- zakup domeny
- projekt logo
- projekt i wdrożenie sklepu
- podjęcie współpracy z topowymi polskimi i zagranicznymi producentami torebek damskich, a na kolejnym etapie również torebek męskich
- przygotowanie akcji informacyjnej z agencją PR
- przygotowanie kompanii marketingowej związanej z uruchomieniem sklepu
- projekt i realizacja sesji zdjęciowej
- przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej
- nadzór nad przygotowaniem projektów graficznych w tym newslettera, banerów, reklam displayowych
- zaplanowanie, projekt oraz przeprowadzenie akcji reklamowych w Google Adwords oraz Facebook
- nawiązanie współpracy z topowymi polskimi portalami mody oraz blogerkami i influencerkami
W ramach projektu z sukcesem zaprojektowany, uruchomiony i wdrożony został topowy sklep internetowy z torebkami.
Inwestycja w uruchomienie sklepu zwróciła się 6 krotnie w ciągu 5 lat, pomimo że koszt domeny jak i uruchomienie sklepu było jednym z najdroższych projektów jakie zostały przez nas zrealizowane.