Bank Spółdzielczy w Namysłowie jest bankiem uniwersalnym świadczącym kompleksowe usługi klientom detalicznym, rolnikom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorcom oraz instytucjom samorządowym.

Posiada sieć oddziały w: Namysłowie, Byczynie, Branicach, Domaszowicach, Kluczborku, Lasowicach Małych, Niemodlinie, Pokoju, Sycowie, Świerczowie i Wilkowie, Filie w Namysłowie przy ul. Reymonta, Tułowicach i Wołczynie, Punkt Obsługi Klienta w Lasowicach Wielkich.

Uruchomienie i wdrożenie długofalowego projektu szkoleniowo – doradczego, skierowanego do Kadry Kierowniczej oraz Doradców Klienta.

Proces rozliczany poprzez  6 poziomową, twardą ewaluację w celu pozyskania nowych Klientów kredytowych.

Implementacja Aktywnego Systemu Sprzedaży (SAS) opartego na wewnętrznym systemie motywacyjnym, który funkcjonuje w Banku.

Integracja bieżących celów szkoleniowych z projektem wewnętrznym WorkFlow.